Pytanie: Jak edytować informacje profilowe?
Kliknij strzałkę przy polu “PROFIL”, a następnie “Edytuj profil”. Na dole strony pojawią się zakładki i pola, które można edytować.

Pytanie: Jak usunąć konto?
Kliknij strzałkę przy polu “PROFIL”, a następnie “Edytuj profil”. Zjedź na dół strony i wybrać zakładkę “Profil” > “Ustawienia” > “Usuń konto”.
Pytanie: Nie dostaję linka aktywacyjnego podczas rejestracji.
Odpowiedź: Spróbuj zarejestrować się używając innego adresu e-mail.
Pytanie: Moje konto nie zostało zweryfikowane pomimo opłaty.
Odpowiedź: Po pierwsze, upewnij się, że wpisałeś swój adres e-mail lub nazwę użytkownika w tytule przelewu (nie samo imię i nazwisko). Nie jesteśmy w stanie zweryfikować konta bez tej informacji. Jeśli tytuł przelewu był prawidłowy, prosimy o cierpliwość. Konto na pewno zostanie zweryfikowane lub wyślemy informację o potrzebie dodatkowych informacji.
Mam inny problem.
Odpowiedź: Załóż temat na forum. Nie jesteśmy w stanie odpowiadać na wszystkie pytania nadsyłane poczta elektroniczną i te wysłane przez formularz kontaktowy. Jeśli jesteś w stanie zalogować się w serwisie i założyć temat na forum, prosimy nie wysyłać wiadomości e-mail i nie wysyłać wiadomości przez formularz.